loading...
فروشگاه خرید تره
پرفسور بازدید : 53 نظرات (0)

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR 


قیمت محصول : 8230000 تومان


برند : Casio



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR


 


نقد و بررسی تخصصی

برند ژاپنی «کاسیو» (Casio)، نه‌تنها در طراحی و ساخت ساعت‌های مچی نیز همانند دیگر دسته‌کالاهای تولیدی‌اش بسیار موفق ظاهر شده، بلکه با معرفی سری ساعت‌هایی متنوع و گاها تخصصی از بسیاری از رقبایش نیز پیشی گرفته. به عنوان مثال ساعت «PRW-6100Y-1BDR» از ساعت‌های سری ورزشی و حرفه‌ای «پرو ترک» (Pro Trek) است که با قابلیت‌های متعدد، پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران ماجراجو یا حتی ورزشکاران حرفه‌ای خواهد بود. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این ساعت و در واقع خانواده‌ی «PRW-6100» می‌پردازیم و مشاهده خواهید کرد که قابلیت‌های متعدد ساعت‌ها و مشخصات کیفی و فنی، ارزش خرید آن‌ها را کاملا توجیه کرده و موجب می‌شود برای اغلب کاربران نسبت به گجت‌های هوشمند هم ارجحیت داشته باشد.

ماجراجویی به سبک Pro Trek

اگر بخواهیم مختصر توضیحی در مورد سری ساعت‌های Pro Trek بدهیم، می‌توان آن را یکی از سری‌های ورزشی و حرفه‌ای یا به نوعی زیربرند شرکت ژاپنی کاسیو برشمرد که ساعت‌هایی ورزشی و اخیرا گجت‌های هوشمند ورزشی را شامل می‌شود. آنچه ساعت‌های Pro Trek را از دیگر ساعت‌های کاسیو نظیر جی‌شاک‌ها یا انواع ورزشی دیگر متمایز می‌کند، طراحی تماما مناسب برای فعالیت‌های ورزشی چه حرفه‌ای و چه ماجراجویی است که هم از نظر فنی و هم از نظر ساخت یک سری کاملا ایدئال محسوب می‌شود. ساعت‌های کاسیو پرو ترک، خانواده‌ی «PRW-6100» هم از ساعت‌های سه‌سنسوره از این سری است که در ادامه به بررسی قابلیت‌ها و مشخصات آن خواهیم پرداخت.

طراحی ظاهری: سرسخت و بادوام

خانواده‌ی ساعت‌های «PRW-6100» از کاسیو پروترک، بند و بدنه‌ای از جنس رزین دارند و شیشه‌ای ضدخش از جنس یاقوت یا سافایر وظیفه‌ی محافظت از صفحه‌ی ساعت را بر عهده دارد. عرض تقریبی ساعت‌های این سری 51 میلی‌متر است که برای این سبک یا در کل اغلب آقایان طرفدار این ساعت‌های ورزشی کاملا قابل‌قبول و ایدئال به نظر می‌رسد. بزل یا حلقه‌ی تزیینی روی قاب هم از جنس استیل بوده که روی آن نام اختصاری شهرهای مختلف دنیا نقش بسته است. برای کنترل هرچه‌بهتر و سریع‌تر ساعت در اطراف آن شاهد چهار کلید کنترلی و یک تاج‌کوک هستیم. یکی از تفاوت‌های اصلی در بین مدل‌های مختلف ساعت‌های خانواده‌ی PRW-6100 استفاده از یک رنگ دوم در طراحی قاب بعضی از مدل‌ها و همچنین نوع بند آن‌هاست. PRW-6100Y-1BDR یک مدل تمام مشکی با بندی راحت و بادوام است که شاید به دلیل رنگ ساده‌اش تقریبا توجه سلیقه‌های بیشتری را به خود جلب کند. بند ساعت هم از جنس فیبر کربن با روکش رزین ساخته شده، تا همزمان سه ویژگی سبکی، دوام و راحتی را به همراه داشته باشد.

 

بر روی صفحه هم در سمت چپ، یک نشانگر عقربه‌ای شما را در انتخاب یا سوییچ بین قابلیت یا حالت‌ها (modeها) یاری می‌کند. نمایشگر دیجیتال و نقطه‌ای هم تقریبا در تمام این قابلیت‌ها کاربرد داشته تا اطلاعات مختلف و مورد نظر را به ساده‌ترین شکل در اختیار شما قرار دهد. نور دوگانه‌ی پس‌زمینه‌ (Double LED light) هم دیگر قابلیتی است که در طراحی صفحه‌ی مدل شاهد هستیم که یکی برای روشن کردن صفحه‌ی اصلی و دیگری مختص نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است. عملکرد خودکار این نور پس‌زمینه با گردش مچ و تقریبا قابل‌تنظیم بودن مدت‌زمان روشن بودن از ویژگی‌های ممتاز و جذاب این قابلیت کارآمد به شمار می‌رود.

بندی از ترکیب فیبر کربن و رزین

بندهای ساعت کاسیو پرو ترک PRW-6100Y-1DR از هسته‌ای از جنس فیبر کربن و رویه‌ای از جنس رزین ساخته شده که ویژگی‌هایی نظیر سبکی، دوام بالا و راحتی را به همراه دارد.

مکانیزم خورشیدی Tough Solar

این ساعت‌های خوش‌ساخت و حرفه‌ای از مکانیزم خورشیدی Tough Solar بهره می‌برند. این طراحی به کمک پنل خورشیدی روی صفحه، این امکان را میسر می‌سازد که نه‌تنها نور خورشید بلکه نور لامپ‌های فلورسنت را نیز به انرژی تبدیل کند. البته حتی اگر ساعت به هیچ‌وجه در معرض نور قرار نگیرد، در صورت استفاده‌ی معمول تا 6 ماه و در صورت فعال‌سازی حالت ذخیره‌ی انرژی (Power Save)، باتری آن تا 25 ماه انرژی مورد نیاز را تامین خواهد کرد. بدین ترتیب، تقریبا در هر شرایطی حتی ضمن استفاده از قابلیت‌های فنی پرمصرف هم نگران تمام شدن شارژ باتری ساعت نخواهید بود.

طراحی فنی سه‌سنسوره (Triple Sensor) و چهار قابلیت اصلی

طراحی حرفه‌ای خانواده‌ی «PRW-6100» از ساعت‌های پرو ترک، چهار قابلیت اصلی را برای شما به همراه دارد. سه سنسور اصلی این ساعت عبارت است از عمق‌سنج (Depth Meter)، ارتفاع/فشارسنج (Alti/Baro Sensor) که دو قابلیت را به همراه دارد، سنسور مغناطیسی برای جهت‌یابی (قطب‌نما) و سنسور دماسنج. این ساعت اسپرت حرفه‌ای قادر است ضمن سنجش، برای قابلیت ارتفاع‌سنج تا 30 رکورد از آخرین بررسی‌ها را نیز همراه زمان و تاریخ، برای بررسی‌های بعدی ذخیره کند. در ادامه به توضیح مختصری در مورد این قابلیت‌ها و دقت و بازه‌ی اندازه‌گیری آن‌ها خواهیم پرداخت.

سنسور فشارسنج: فشارسنج این مدل که به شکلی حرفه‌ای فشار هوا را می‌سنجد، در نمایشگر دیجیتال یک گراف مینیاتوری نیز نمایش می‌دهد که در نوع خود جذاب و کم‌نظیر است. بازه‌ی اندازه‌گیری فشار هوا در این سری، بین 260 تا 1100 هکتوپاسکال است. البته غیر از هکتوپاسکال (hPa)، ساعت‌های این خانواده قابلیت اندازه‌گیری و نمایش فشار هوا با واحد اینچ جیوه (inHg) را نیز دارند. تغییرات نسبی با یک پیکان هم روی نمایشگر دیجیتال نشان داده می‌شود. ساعت‌های «PRW-6100» همچنین شما را با یک اعلان صوتی یا بیپ از تغییرات قابل‌توجه و ناگهانی فشار مطلع می‌کنند.

سنسور ارتفاع‌سنج: سنجش ارتفاع که به کمک سنسور فشارسنج صورت می‌گیرد، امکان شناسایی، نمایش و ثبت ارتفاع با بازه‌ی 700 متر پایین‌تر از سطح دریا تا 10000 متر بالاتر از سطح دریا را خواهد داشت. این سنجش هم می‌تواند در فواصلی نظیر هر 5 ثانیه یا هر 2 دقیقه صورت گیرد. دقت ارتفاع‌سنج این مدل یک متر یا پنج فوت است و تغییرات ارتفاع را با یکی از عقربه‌ها هم به شما نشان می‌دهد. این سنسور تمام محاسبات را هم با واحد متر و هم با واحد فوت انجام می‌دهد.

سنسور دماسنج: خانواده‌ی PRW-6100 از سری ساعت‌های جی‌شاک، قادرند دمای 10- تا 60 درجه‌ی سانتی‌گراد را اندازه‌گیری کنند. دقت این سنسور 0.1 درجه‌ی سانتی‌گراد است که بدون شک بین مدل‌های دیگر اهمیت زیادی داشته و دقت قابل‌توجهی به شمار می‌رود.

قطب‌نمای دیجیتال: در این ساعت‌های شیک و جذاب هنگام استفاده از قابلیت قطب‌نما یا Compass، عقربه‌ی ثانیه‌شمار از موقعیت زمانی خود خارج شده و جهت شمال را نمایش می‌دهد. برای سنجش موقعیت یک نقطه نسبت به جهت شمال هم کافی است نشانگر ساعت دوازده را به آن سمت بگیرید تا موقعیت آن نقطه (مثلا NW یا شمال‌غربی) و درجه‌ی نسبی نمایش داده شود. بدین ترتیب این عقربه تا 60 ثانیه جهت را به صورت مستمر تشخیص و نمایش می‌دهد. یکی دیگر از مزایای قطب‌نمای دیجیتال در خانواده‌ی PRW-6100 قابلیت اصلاح خودکار موقعیت افقی ساعت یا کاربر است (Magnetic declination correction) که می‌تواند در موقعیت‌هایی نظیر ایستادن در شیب یا کوهنوردی کاملا موثر و حایز اهمیت باشد.

دیگر قابلیت‌ها

فناوری Smart Access: این فناوری فوق‌العاده حرفه‌ای، همان چیزی است که هماهنگی بین عقربه‌های آنالوگ و قابلیت‌های مختلف مورد استفاده شما را به بهترین شکل فراهم می‌کند. در واقع ساعت‌های کاسیو پروترک PRW-6100 یا هر ساعتی که از این فناوری بهره می‌برد، یک ساعت دیجیتال‌آنالوگ معمولی نیست و به موجب این فناوری، شما از عقربه‌های ساعت به شکل‌های مختلفی استفاده خواهید کردبرخی از این موارد عبارت‌اند از جمع‌شدن و بازگشت خودکار عقربه‌ها برای سهولت کار با نمایشگر دیجیتال (hand shift)، نشانگر تغییرات فشارسنج و نمایش ساعت‌های دیگر کشورها (world time).

فناوری تنظیم رادیویی (Radio-Controlled Watch): این قابلیت اگرچه در شهر و کشورهای محدودی در دسترس است، ولی در نوع خود خاص و حرفه‌ای به نظر می‌رسد. امکان تنظیم رادیویی در حال حاضر در برخی از شهرها و ایالات ژاپن، آمریکا، اروپا و چین در دسترس است. با این قابلیت شما قادر خواهید بود با استفاده از سیگنال‌های رادیویی برخی از شهرها در آلمان، ژاپن، انگلستان و ... ساعت محلی خود را کالیبره یا به دقیق‌ترین شکل تنظیم کنید. (جزییات مناطق و رنج تحت پوشش در دفترچه راهنما آمده است.)

نمایش ساعت جهانی (World Time): به لطف نمایشگر دوم یا دیجیتال ساعت، شما قادر خواهید بود ساعت 29 منطقه زمانی (time zone) یا به طور کلی 29 شهر اصلی را به سادگی بررسی کنید. البته این ساعت دوم با توجه به هر منطقه یا time zone یا اختلاف و تغییر ساعت تابستانی نمایش داده می‌شود تا همواره ساعت درست و دقیق نمایش داده شود.

کرنوگراف یا زمان‌سنج: کرنوگراف این ساعت دقتی معادل 1/100 ثانیه دارد که در بین ساعت‌های اسپرت کاملا قابل توجه است. از ویژگی‌های زمان‌سنج (stopwatch) می‌توان به سنجش تا 24 ساعت و امکان ثبت زمان برای نفر اول و دوم اشاره کرد. زمان‌سنج شمارش معکوس (Countdown timer) هم شما را در گرفتن زمان از یک تا شصت دقیقه یاری می‌کند.

آلارم: برای این ساعت می‌توانید تا پنج آلارم صوتی تنظیم کنید که یکی از آن‌ها قابلیت اسنوز (snooze) یا به تعویق انداختن نیز دارد.

اعلان صوتی رأس ساعت، هشدار ضعیف بودن باتری، حالت ذخیره‌ی انرژی، تقویم کامل و خودکار میلادی تا سال 2099 که نیازی به تنظیم در انتهای هر ماه یا سال ندارد و نور پس‌زمینه‌ای که با چرخش مچ هم روشن می‌شود (auto light) از دیگر ویژگی‌های مهم این ساعت محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی

ساعت‌های خانواده‌ی PRW-6100 از خانواده‌ی کاسیو پروترک نه‌تنها در بین بسیاری از دیگر ساعت‌های دیجیتال‌آنالوگ و ورزشی دیگر، ظاهری کلاسیک‌تر و شاید جذاب‌تر دارد، بلکه با توجه به قابلیت‌های ذکری و فنی نسبت به خیلی از گجت‌های هوشمند هم کامل‌تر و بهتر به نظر می‌رسد. سنسورهای دقیق و نسبتا کامل با کاربرد حرفه‌ای هم که به نوبه‌ی خود، ارزش خرید ساعت را توجیه می‌کند با مکانیزم خورشیدی tough solar ارزش بیشتری پیدا می‌کنند. بدین ترتیب، بر خلاف اغلب گجت‌های هوشمند هیچگونه نگرانی از بابت تمام شدن شارژ باتری نخواهید داشت و همین ویژگی ساعت پروترک را به یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها برای ورزش و ماجراجویی‌ها تبدیل می‌کند. از نظر کیفیت هم ساعت با بند منحصربه‌فرد، شیشه‌ی ضدخش و وزن کمش، انتخابی راحت و ماندگار محسوب می‌شود.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر




برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 






ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR
- ذخیره شده
رتبه: ۰ - بازبینی توسط هوتن حکمت
خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR و
قیمت انواع ساعت عقربه ای مردانه کاسیو از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR ...
- ذخیره شده
خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR ، خرید
Casio PRO TREK PRW-6100Y-1BDR Watch For Men ، لیست قیمت ساعت مچی
عقربه ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR
- ذخیره شده
ساعت مچی «کاسیو پرو ترک» مدل « Casio PRO TREK PRW-6100Y-1BDR» یکی از
کامل‌ترین ساعت‌های ورزشی و دیجیتال‌آنالوگ پرو ترک است که از سنسورهای متنوع، ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پروترک مدل PRW-6100Y-1DR ...
- ذخیره شده
ساعت مچی «کاسیو پرو ترک» مدل «Casio Pro Trek PRW-6100Y-1DR» یکی از
ساعت‌های ورزشی و حرفه‌ای این برند ژاپنی است که برای آقایان و مناسب موقعیت‌های
مختلف ...
Casio PRO TREK PRW-6100Y-1BDR Watch For Men فروشندگان و ...
- ذخیره شده
‎ریال ۷۴٬۰۴۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۸۲٬۳۰۰٬۰۰۰
Casio PRO TREK PRW-6100Y-1BDR Watch For Men ساعت مچی عقربه ای مردانه
کاسیو پرو ترک مدل PRW6100Y1BDR. از 8,227,000 تا 8,230,000 تومان.
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR

جدیدترین مدل های ساعت مچی عقربه ای با بهترین قیمت , خرید اینترنتی ساعت مچی
عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR ,
ساعت کاسیو - فروشگاه اینترنتی گالری ساعت آس
- ذخیره شده
... دهنده انواع ساعت casio . جهت استعلام قیمت ساعت کاسیو و خرید ساعت کاسیو اصل و
اورجینال با ما تماس بگیرید . ... ساعت مچی زنانه مردانه casio مدل ae-2000wd-1avdf ...
اولین ساعت جهت یاب ماهواره ای درسال 1999. اولین ساعت مچی دوربین دار دیجیتال درسال
2000 ... دیجیتال،عقربه دیجیتال (277) ... ساعت پروترک مدل PRW-6100Y-1BDR ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پروترک مدل PRW-7000-1BDR | دیجی ...

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پروترک مدل PRW-7000-1BDR. قیمت محصول :
7380000 تومان. برند : Casio. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. ساعت مچی
عقربه ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR
- ذخیره شده
صفحه اصلی پولِ‌تو ساعت ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-
6100Y-1BDR. %۶ پولِ‌تو. ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-
6100Y- ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک GWN-1000B-1BDR - راستین
- ذخیره شده
ساعت مچی عقربه ای مردانه جی شاک کاسیو Casio G-Shock GWN 1000B ... - ذخیره شده
... ای مردانه کاسیو پروترک مدل PRW-7000-1BDR میکنید تمام مدل های ساعت مچی . ....
ساعت پروترک مدل PRW-6100Y- 1BDR ... casio کاسیو - گالری ساعت مشایخ
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-۶۱۰۰Y-۱BDR ...
- ذخیره شده
4 ا کتبر 2019 ... ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR ... برند ژاپنی «
کاسیو» (Casio)، نه‌تنها در طراحی و ساخت ساعت‌های مچی نیز همانند ...
ساعت مچي عقربه اي مردانه کاسيو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR ...
- ذخیره شده
ارزون یاب کالای مورد نیاز شما را در تمامی فروشگاه های اینترنتی تحت پوشش جستجو
کرده و ارزون ترین فروشگاه ارائه کننده آن کالا را به شما معرفی می کند.
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR
- ذخیره شده
خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR
kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه ...
خرید ساعت مچی کاسیو | فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین

خرید ساعت مچی کاسیو (Casio) اصلی با گارانتی اصلی شامل تمامی زیرمجموعه اعم از
جی شاک (G-Shock)، ادیفایس (Edifice)، بیبی جی (Baby-G)، پروترک (Protrek)،
شین (Sheen) و ... ... Casio PRW-6000Y-1DR. ناموجود. خرید ساعت مردانه کاسیو ،
زیرمجموعه ProTrek PRW-6100Y-1ADR ... Casio SGW-600H-1BDR. ناموجود. مشاهده
محصولات ...
از ما بپرسید - مجله تخصصی ساعت من

من یه ساعت تیسوت مدل T085.410.36.011.00 دارم که از بدو تعویض باطری (برای
اولین .... با سلام احتمال دارد ساعت در حالت تنظیم عقربه باشد و اگر این حالت باشد
کافی ...... این فقط محدوده ای از کارایی های این ساعت است که برند کاسیو پروترک در
خود ندارد. .... موتور ساعت های مچی بسیار پیچیده است و نیاز به علم و دانش خاصی می
خواهد که ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR ...

خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR و
قیمت انواع ساعت عقربه ای مردانه کاسیو از فروشگاه آنلاین . جدیدترین مدل‌های ساعت ...
خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک GA-110-1BDR - فروتل ...
- ذخیره شده
قیمت ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو جی شاک GA-110-1BDR , فروشگاه ساعت مچی
عقربه ... اگر قصد خرید ساعت مدل فسیل اصل را دارید خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه
کاسیو .... خرید ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR |
...
لیست قیمت ساعت مچی عقربه‌ای کاسیو Analogue Watch Casio | مدلدار
- ذخیره شده
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پروترک مدل PRW-7000-1BDR ... ساعت مچی عقربه
ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR ...
ساعت مچی عقربه ای کاسیو پروترک مدل PRW-7000-3DR – BOLR
- ذخیره شده
15 ا کتبر 2019 ... ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پروترک مدل PRW 7000 1BDR. وضعیت: ناموجود.
اطلاعات بیشتر … ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو پروترک مدل ...
مشخصات، قیمت و خرید ساعت مچی عقربه ای کاسیو مدل PRW-S6100Y ...
- ذخیره شده
جدیدترین مدل‌های ساعت عقربه ای مردانه کاسیو با بهترین قیمت در دیجی‌کالا. ... ساعت
مچی عقربه ای مردانه کاسیو پرو ترک مدل PRW-6100Y-1BDR. ۸,۲۳۰,۰۰۰تومان. ساعت ...
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل PRW-6100YT-1BDR | بومرنگ ...
- ذخیره شده
خرید ارزان ترین ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل PRW-6100YT-1BDR , فروش
ساعت مچی عقربه ای مردانه کاسیو مدل PRW-6100YT-1BDR , با گارانتی بازگشت وجه
...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 19 تير 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • چهارشنبه 01 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • جمعه 27 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1398
  • جمعه 13 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398
  • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1398
  • شنبه 07 ارديبهشت 1398
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 29 فروردين 1398
  • دوشنبه 26 فروردين 1398
  • يکشنبه 25 فروردين 1398
  • شنبه 24 فروردين 1398
  • جمعه 23 فروردين 1398
  • پنجشنبه 22 فروردين 1398
  • جمعه 16 فروردين 1398
  • پنجشنبه 15 فروردين 1398
  • سه شنبه 13 فروردين 1398
  • جمعه 09 فروردين 1398
  • پنجشنبه 08 فروردين 1398
  • شنبه 03 فروردين 1398
  • جمعه 02 فروردين 1398
  • چهارشنبه 29 اسفند 1397
  • چهارشنبه 22 اسفند 1397
  • سه شنبه 21 اسفند 1397
  • يکشنبه 19 اسفند 1397
  • شنبه 18 اسفند 1397
  • چهارشنبه 15 اسفند 1397
  • سه شنبه 14 اسفند 1397
  • يکشنبه 12 اسفند 1397
  • شنبه 11 اسفند 1397
  • جمعه 10 اسفند 1397
  • پنجشنبه 09 اسفند 1397
  • سه شنبه 07 اسفند 1397
  • يکشنبه 05 اسفند 1397
  • شنبه 04 اسفند 1397
  • جمعه 03 اسفند 1397
  • سه شنبه 30 بهمن 1397
  • دوشنبه 29 بهمن 1397
  • يکشنبه 28 بهمن 1397
  • جمعه 26 بهمن 1397
  • پنجشنبه 25 بهمن 1397
  • چهارشنبه 24 بهمن 1397
  • سه شنبه 23 بهمن 1397
  • دوشنبه 22 بهمن 1397
  • پنجشنبه 18 بهمن 1397
  • دوشنبه 15 بهمن 1397
  • سه شنبه 09 بهمن 1397
  • دوشنبه 08 بهمن 1397
  • يکشنبه 07 بهمن 1397
  • شنبه 06 بهمن 1397
  • جمعه 05 بهمن 1397
  • پنجشنبه 04 بهمن 1397
  • چهارشنبه 03 بهمن 1397
  • شنبه 01 دی 1397
  • چهارشنبه 28 آذر 1397
  • دوشنبه 26 آذر 1397
  • شنبه 24 آذر 1397
  • جمعه 23 آذر 1397
  • چهارشنبه 21 آذر 1397
  • سه شنبه 13 آذر 1397
  • دوشنبه 12 آذر 1397
  • يکشنبه 11 آذر 1397
  • جمعه 09 آذر 1397
  • چهارشنبه 07 آذر 1397
  • سه شنبه 06 آذر 1397
  • دوشنبه 05 آذر 1397
  • يکشنبه 04 آذر 1397
  • شنبه 03 آذر 1397
  • جمعه 02 آذر 1397
  • پنجشنبه 01 آذر 1397
  • چهارشنبه 30 آبان 1397
  • شنبه 26 آبان 1397
  • جمعه 25 آبان 1397
  • پنجشنبه 24 آبان 1397
  • چهارشنبه 23 آبان 1397
  • سه شنبه 22 آبان 1397
  • دوشنبه 21 آبان 1397
  • يکشنبه 20 آبان 1397
  • شنبه 19 آبان 1397
  • جمعه 18 آبان 1397
  • سه شنبه 15 آبان 1397
  • يکشنبه 13 آبان 1397
  • جمعه 11 آبان 1397