loading...
فروشگاه خرید تره
پرفسور بازدید : 70 نظرات (0)

ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات 


قیمت محصول : 2440000 تومان


برند : Samsung


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات


 


نقد و بررسی تخصصی

ساندبارها نسل جدید سینماهای خانگی محسوب می‌شوند که قطعات و ابعادشان کاهش یافته است. این محصولات در ابتدا فقط برای تقویت سیستم ‌صوتی تلویزیون تولید شدند؛ اما رفته‌رفته به امکاناتشان افزوده شد و دستخوش تغییرات زیادی شدند. امروزه اکثر ساندبارها با قابلیت اتصال به موبایل و سایر دستگاه‌های دیجیتالی، کاربردی بسیار بیشتر از تقویت صدای تلویزیون دارند. اکثر ساندبارها از یک ساب‌ووفر و یک اسپیکر خطی (ساندبار) تشکیل شده‌اند. عموما ساندبار زیر تلویزیون قرار می‌گیرد تا به‌خوبی نقش تقویت‌کننده‌ی صدای تلویزیون را ایفا کند؛ همچنین بیشتر ساندبارها دارای قابلیت اتصال به دیوار هستند تا کاربرانی که ترجیح می‌دهند تلویزیون را به دیوار متصل کنند، بتوانند از ساندبار به بهترین نحو بهره‌مند شوند. ساب‌ووفر هم نقش بسزایی در تقویت صدا ایفا می‌کند و ترجیحا نزدیک تلویزیون قرار داده می‌شود. مزیت اصلی ساندبار به سینمای خانگی، ابعاد کوچک آن و هماهنگی‌اش با خانه‌های کوچک امروزی است؛ البته سینماهای خانگی عموما پرقدرت‌تر هستند و به‌دلیل تعداد زیاد اسپیکرهای ایستاده، صدا را بیشتر تفکیک می‌کنند. کاربران حرفه‌ای همچنان سینماهای خانگی را ترجیح می‌دهند؛ اما قیمت زیاد سینماهای خانگی هم تمایل اکثر کاربران را به ساندبارها زیاد می‌کند.

معرفی

مدل‌ HW-K490‌ ساندباری جمع‌وجور، اما پرقدرت است که با قرارگرفتن کنار هر تلویزیون، صدای آن را چندین‌برابر می‌کند. از امکانات این ساندبار می‌توان به ساب‌ووفر بی‌سیم، Wi-Fi‌ و بلوتوث داخلی آن اشاره کرد. درگاه‌های ارتباطی این ساندبار شامل HDMI ،USB‌ و ورودی صدای اپتیکال هستند. تمامی این درگاه‌های ارتباطی باعث می‌شوند که کاربران بتوانند آن را به طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها متصل کنند. این محصول 2.1کاناله است و صدا را به‌خوبی تفکیک می‌کند. چهار حالت صدای متفاوت برای آن در‌نظر گرفته ‌شده است تا کاربران بتوانند پخش صدا را با سلیقه‌ی خود هماهنگ کنند. بدنه و شکل‌ ظاهری آن زیبا و کاملا متناسب با کاربری طراحی شده است. همچنین از فرمت‌های صوتی‌و‌تصویری متنوع و رایجی پشتیبانی می‌کند تا کاربران به‌راحتی قادر به استفاده از فایل‌های خود باشند.

ظاهر

HW-K490‌ هم مثل اکثر ساندبارها از یک ساب‌ووفر و یک ساندبار تشکیل شده است. رنگ آن کاملا مشکی است و با تمامی دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. ابعاد ساب‌ووفر 17.9 × 29.9 × 36.1 سانتی‌متر است و می‌توانید آن را در فضای موردنظر خود قرار دهید. ساندبار هم با ابعاد 5.3 × 7 × 90.8 سانتی‌متر طراحی شده است. این محصول با قرارگرفتن روی میز تلویزیون یا متصل‌شدن به دیوار، هماهنگی جالبی با تلویزیون‌های سیاه‌رنگ و تخت ایجاد می‌کند. همراه این ساندبار، براکت اتصال به دیوار ارائه می‌شود تا بابت اتصالش به دیوار مشکلی نداشته باشید. در قسمت بالایی ساندبار، دکمه‌ی روشن و خاموش و کنترل صدا تعبیه ‌شده است. طراحی ساندبار و ساب‌ووفر به‌گونه‌ای انجام شده است که صدا به بهترین شکل ممکن پخش شود.

امکانات

مهم‌ترین قابلیت آن، اتصال بی‌سیم ساب‌ووفر به ساندبار است. ساب‌ووفر را می‌توانید کاملا دور از تلویزیون و خارج از دید قرار دهید. بهتر است برای لذت بیشتر از بیس، آن را جایی نزدیک به محل نشستن خود قرار دهید. ساندبار باید با یک کابل اپتیکال یا‌ HDMI‌ به تلویزیون متصل شود؛ البته اگر تلویزیون شما سامسونگ باشد، می‌توانید آن را به‌صورت بی‌سیم به ساندبار متصل کرده و کلا با تمامی کابل‌های اطراف تلویزیون خداحافظی کنید. هماهنگی این ساندبار با تلویزیون‌های سامسونگ، صدایی فوق‌العاده به تلویزیونتان می‌بخشد که تاکنون تجربه نکرده‌اید.

سامسونگ برای این ساندبار خوش‌ساخت خود، درگاه‌های ارتباطی بسیار متنوعی تعبیه کرده است تا کاربران به‌هیچ‌وجه برای اتصال ساندبار به تلویزیون، مشکلی نداشته باشند. با استفاده از ورودی صدای اپتیکال این محصول، می‌توانید آن را به تلویزیونتان متصل کنید. این‌ کار به‌سادگی و با استفاده از کابل اپتیکال موجود در جعبه انجام می‌شود. برای تلویزیون‌هایی که فاقد این خروجی صدا هستند، پورت‌ HDMI‌ بسیار پرکاربرد واقع می‌شود. کابل ‌HDMI‌ باید به‌صورت مجزا تهیه شود. ورودی‌ USB‌ آن هم، باعث می‌شود بتوانید فلش‌مموری خود را به دستگاه متصل کرده و فایل‌های صوتی خود را از این طریق پخش کنید. تمامی این درگاه‌ها در قسمت پشتی ساندبار طراحی شده‌اند. HW-K490‌ قادر است فایل‌های صوتی موجود در موبایل را هم پخش کند. این امر به‌واسطه‌ی تکنولوژی بلوتوث ممکن می‌شود. HW-K490‌ از تمامی فرمت‌های رایج صوتی پشتیبانی می‌کند. درنتیجه، با خیال راحت می‌توانید فایل‌های موجود در فلش‌مموری خود را پخش کنید.

تقویت صدا

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، فلسفه‌ی تولید ساندبار تقویت صدای خروجی تلویزیون‌هاست. مدل‌ HW-K490‌ با 300 وات قدرت‌ خروجی، وظیفه‌ی اصلی خود را به‌خوبی انجام می‌دهد. قدرت ‌خروجی بهترین تلویزیون‌های میان‌رده به 30 وات می‌رسد. درواقع بازه‌ی قدرت‌ خروجی بین 10 تا 30 وات است. این ساندبار صدا را تا 300 وات خروجی تقویت می‌کند؛ یعنی با ‌استفاده از آن صدای بهترین تلویزیون ده‌برابر می‌شود. سیستم این ساندبار 2.1کاناله است. این یعنی، صدا از دو اسپیکر و یک ساب‌ووفر پخش می‌شود. درواقع ساندبار به دو اسپیکر داخلی مجهز است. سایز ساب‌ووفر 6.5 اینچ است و قدرت خوبی دارد. این ساندبار از سیستم‌های‌ Dolby‌ و‌ Surround پشتیبانی می‌کند. سیستم‌ Dolby‌ صدا را به کانال‌های متعدد تفکیک و پخش فیلم را جذاب‌تر می‌کند.

جمع‌بندی

درمجموع تهیه‌ی این ساندبار برای کاربرانی که از صدای تلویزیون خود رضایت ندارند، کاری بسیار هوشمندانه است. در این محصول تمامی امکانات موردنیاز در نظر گرفته ‌شده است و رضایت طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کند. با‌ استفاده از درگاه‌های ارتباطی متعدد آن می‌توانید این مدل را با تمامی تلویزیون‌ها هماهنگ کنید و به‌لطف تکنولوژی بلوتوث، پخش فایل‌ها از موبایل ممکن می‌شود. دلیل بسیار مهم دیگری که این ساندبار را برای کاربران جذاب می‌کند، اتصال بی‌سیم ساب‌ووفر به ساندبار است. این امر باعث می‌شود محدودیتی بابت کابل نداشته باشید. همراه این ساندبار خوش‌ساخت، کابل‌های رابط موردنیاز کاربران ارائه می‌شود.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات
ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات

 


 

















Samsung HW-K490 Soundbar فروشندگان و قیمت ساندبار - ...







رتبه: ۳٫۳ - ‏۱۹ رأی - ‏‎ریال ۲۱٬۹۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۵٬۵۱۹٬۹۹۵ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات Samsung HW-K490 Soundbar 300 W گارانتی ۱۸ ماهه سام سرویس مشکی. دیجی کالا · 2.7 تهران-تهران.





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات - ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۷۷ مرورخرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات و قیمت انواع سینمای خانگی و ساندبار سامسونگ از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...





ساندبار سامسونگ HW-K490 300W از ۲ - ترب






‎ریال ۲۳٬۳۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۵٬۵۰۰٬۰۰۰
خرید ساندبار سامسونگ ، خرید HW-K490 300W ، لیست قیمت ساندبار سامسونگ ، لیست قیمت HW-K490 ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات.





ساندبار سامسونگ HW-K490 300W - زنبیل







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی ساندبار سامسونگ HW-K490 300W با تضمین خرید با بهترین قیمت HW-K490 300W ... مدل HW-K590 340W با گارانتی سام سرویس (ساندبار). ساندبار ... صدای فراگیر. دارد. توان و مصرف انرژی. توان خروجي. 300 وات. درگاه های ارتباطی.





300 W 2.1 Ch Flat Soundbar HW-k490 - Samsung





با کیت بیسیم سوراند، براحتی سیستم صوتی سوراند خود را گسترش دهید. ... 300 وات قدرت خروجی ساب ووفر بی سیم اتصال بلوتوث با تمامی دستگاه ها قابلیت Dolby 2CH ... به کمک ساندبار خود می‌توانید یک سیستم 4.1 کاناله ایجاد نمایید تا حس صدای ... را می‌توانید به صورت جداگانه خریداری کنید (مدل دستگاه جانبی: SWA-8000S).






ساندبار 300 وات سامسونگ مدل HW-K490 | هایپر هوم





ساندبار K490 سامسونگ-قدرت خروجی صدا 300 وات-تعداد کانال های خروجی صدا 4 به 1-AnyNet+-بلوتوث-اتصال بی سیم به تلویزیون و ساب ووفر- ... ساندبار 300 وات سامسونگ مدل HW-K490 Samsung Soundbar HW K490 ... روشن شدن با تلفن همراه. دارد.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ...







رتبه: ۰ - ‏۱ رأیمشاهده، بررسی و خرید ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.





اختصاصی: بررسی ساندبار Samsung HW-K490 دوست ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۱۶ رأی۱۰ آذر ۱۳۹۶ - از جمله این مدل ها می توان به ساندبار سامسونگ HW-K490 اشاره کرد. ... ساند بارها به 2 دسته تقسیم می شوند؛ همراه با ساب ووفر مجزا و یا بدون ... افزون بر آن، درگاه ورودی آداپتور 40 واتی نیز در همین قسمت قرار داده شده ... و اما کلید Sound Control به طور خاص برای افرادی طراحی شده است که به صدای خروجی اهمیت بسیار می دهند.





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات | بازار ...





بررسی مشخصات , به روزترین قیمت از برترین فروشگاه های کشور و خرید آنلاین ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 – شرکت رفاه گستر آنوشه





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 سامسونگ در خود درگاه‌های USB و HDMI را جای داده است. ... همچنین با استفاده از اتصال بلوتوث نیز می‌توانید گوشی هوشمند یا هر پخش‌کننده ... سامسونگ. All Color. مشکی. Audio Power. 300 وات. Player Driver. – ... DVD‌ و‌ Blu-Ray‌ یا وسایل دیگر مانند‌ Playstaion‌ های جدید به خروجی اپتیکال مجهز شده‌اند؛ اما ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 - فروشگاه خانه سامسونگ






موجود در انبار
وظیفه ساندبار تقویت صدای خروجی تلویزیون‌ها است. ساندبار K490 سامسونگ با قدرت خروجی 300 وات، و سیستم 2 کاناله صدایی پرقدرت و واضح را پخش می کند.





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ...





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات Samsung.






مشخصات و قیمت ساندبار سامسونگ مدل HW-K490





معرفی اجمالی محصول ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات. ساندبار‌ «HW-K490» ساخت شرکت «سامسونگ» یکی از مدل‌های قدرتمند این شرکت محسوب ...






ساندبار منحنی سامسونگ مدل HW-J6090 با توان خروجی 300 وات





ساندبار منحنی سامسونگ مدل HW-J6090 با توان خروجی 300 وات. Samsung HW-J6090 Soundbar. توان خروجی صدا : 300 وات; خروجی صدای 4 به 1 و پخش دالبی 2 کاناله ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ...





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ... سامسونگ مدل 60KU7970 تماس بگیرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 65KU7975 تماس بگیرید تلویزیون ...













تصاویر بیشتر برای ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 واتگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








ساندبار سامسونگ مدل HW-k490 | بهترین قیمت ساندبار ...





ساندبار سامسونگ مدل HW-k490 ساندبار های سامسونگ را با بهترین قیمت در سایت samsungtvs به صورت اینترنتی ... 300 وات قدرت خروجی ... توان قدرت, 300 وات.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی ۳۰۰ وات | ...





مشخصات و خرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی ۳۰۰ وات با ارزان ترین قیمت | خرید اینترنتی جدیدترین مدل های سینمای خانگی و ساندبار | فروش عمده سینمای خانگی و ساندبار با ... Samsung HW-K490 Soundbar 300 W ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات





صفحه اصلی · لوازم خانگی · صوتی و تصویری · لوازم خانگی برقی · ساندبار · ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات. ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات| ...





۸ شهریور ۱۳۹۸ - ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 یکی از مدل‌های قدرتمند این شرکت است.مدل‌ HW-K490‌ ساندباری پرقدرت است که با قرارگرفتن کنار هرتلویزیونی، ...






سینمای خانگی سامسونگ مدل HWK490 با توان خروجی 300 وات





سینمای خانگی سامسونگ مدل HWK490 با توان خروجی 300 وات,سایز ساب‌ووفر 65 اینچ ، دارای قابلیت Dolby 2CH ، دارای قابلیت Surround Sound expansion ، دارای ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات | لیمو ...





لیمو مارکت - ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی ۳۰۰ وات ...





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی ۳۰۰ وات. Samsung HW-K490 Soundbar 300 W ... تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل ۵۵N6900 سایز ۵۵ اینچ.






ساندبار سامسونگ مدل HW K490 با توان خروجی 300 وات ...





جدیدترین مدل های سینمای خانگی و ساندبار با بهترین قیمت , خرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW K490 با توان خروجی 300 وات ,






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات





جدیدترین مدل های سینمای خانگی و ساندبار با بهترین قیمت , خرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ,






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات | ...





وزن, 9.3 kg. ابعاد. ابعاد ساب ووفر : 17.9 × 29.9 × 36.1 سانتی‌متر ابعاد بسته محصول : 23 × 45.4 × 95.6 سانتی‌متر ابعاد ساندبار : 5.3 × 7 × 90.8 سانتی‌متر. وزن.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات - Kala.ir







رتبه: ۳٫۶ - ‏۱۷۳ مرورخرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات - برنزی





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات – فروشگاه اینترنتی برنزی.






خرید ساندبار قسطی | ایران رنتر ، فروش اقساطی





ساندبار خمیده سامسونگ مدل HW-J7591 با توان خروجی 320 وات. ناموجود ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات. ناموجود ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات. 0 نظر | نوشتن نظر. 210,000 تومان. با توجه به نوسانات قیمتی بازار برای کسب قیمت دقیق لطفا تماس حاصل ...






سینمای خانگی و ساندبار - Baranio - بارانیو





مقایسه. ساندبار سامسونگ مدل HW-J6090 با توان خروجی 300 وات. ۳,۴۵۰,۰۰۰ تومان. موجود. مقایسه. ساندبار سامسونگ مدل HW-K590 با توان خروجی 320 وات. ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی ۳۰۰ وات





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 ساخت شرکت «سامسونگ» یکی از مدل‌های قدرتمند این شرکت محسوب می‌شود که در مشخصات فنی خود موارد قابل‌توجهی را همراه دارد.






ساندبار- ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 300W- سامسونگ ...





توان خروجی این دستگاه 300 وات است که در خانه‌های بزرگ اصلا کم نمی‌آورد. ... کاربر با استفاده از خروجی HDMI در ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 می‌تواند دستگاه را به ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات 12ماه ...





۳ مهر ۱۳۹۷ - 562 Likes, 33 Comments - ایران رنتر،خرید اعتباری هوشمند (@iranrenter) on Instagram: “. ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ...






ساندبار-سامسونگ - تهران بید





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات قیمت بازار: 1,995,000 تومان شروع حراجی: 598,000 تومان سقف حراجی: 1,396,000 تومان. ضریب این حراجی X7 می ...






مقايسه محصول سام سرويس - HW-K490 - سام سرویس





تلویزیونسیستم سینمای خانگیدی وی دی پلیرساندباراسپیکر360 ... مدل, HW-K490. سایز ... ارتباط بلوتوث با سایر دستگاه ها ... توان خروجی ... روشن شدن با تلفن همراه ... صدای خروجی 300 وات ... قدرت اسپیکر 140 و قدرت ساب ووفر 160 وات ... تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت «سام سرویس» نماینده رسمی شرکت «سامسونگ» است.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات





خرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات و قیمت انواع سینمای خانگی و ساندبار سامسونگ از فروشگاه آنلاین زیرفی. جدیدترین مدل‌های ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 - شرکت پویا تجارت





خرید ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با پایین ترین قیمت و گارانتی رسمی شرکت سام سرویس و ارسال محصول به سراسر ایران. ... بزرگ‌نمایی. ساندبار سامسونگ مدل HW-K490; ساندبار 490 سامسونگ; HW-K490; ساندبار 300 وات. نمایش تمامی ... تعداد کانال های خروجی صدا : 4 به 1 ... ساندبار سامسونگ مدل HW-J7591R با توان خروجی 320 وات.






SAMSUNG HW-K490 300W Soundbar - مقداد





ساندبار سامسونگ مدل HW-K۴۹۰ با توان خروجی ۳۰۰ وات.






ساندبار سامسونگ مدل HW-J6090 با توان خروجی 300 وات





ساندبار سامسونگ مدل HW-J6090 با توان خروجی 300 وات,فروشگاه اینترنتی الیاس. ... کاربر با استفاده از خروجی HDMI در ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 می‌تواند ...






ساند بار - لوازم صوتی و تصویری - لوازم خانگی برقی





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 - مشکی · ساندبار هارمن کاردن مدل SB 26/230 با توان خروجی 160 وات · افزودن برای مقایسه · نمایش سریع ...






ساندبار مدل HW-K490 سامسونگ ۳۰۰وات - نفیس۲۴





ساندبار مدل HW-K490 سامسونگ 300وات ایجاد سیستم صوتی فراگیر به صورت بی‌سیم کیت فراگیر ... ساندبار را با اپلیکیشن Samsung Audio Remote (کنترل از راه دور صدای سامسونگ) از روی دستگاه همراهتان مدیریت کنید. ... توان خروجی صدا. 300 ...






Samsung HW-K490 Soundbar 300 W | هومیک | هومیک





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ... این ساندبار که از سیستم صوتی 2.1 کاناله بهره می‌برد، قادر است با دو اسپیکر استریو و یک ساب‌ووفر ...






قیمت ساندبار سامسونگ HW-k490 samsung HW-k490 - k490





توان خروجی آن 300 وات است و پاسخ‌گوی سالن‌های بزرگ است. ... ساندبار سامسونگ HW-k490 یک سیستم‌ صوتی بی‌ سیم است که اتصال ساب‌ ووفر به ساندبار از طریق بلوتوث انجام می‌شود طراحی آن با ظرافت انجام شده است و می‌تواند در دکوراسیون شما ... این مدل از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و برای کاربرانش امکان اشتراک‌گذاری فایل را از ...






بایگانی‌های مشخصات قیمت و خرید ساندبار سامسونگ مدل HW ...





۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - معرفی ویدیویی ساندبار سامسونگ HW-M360 – آپارات ... K490 با توان خروجی 300 وات و قیمت انواع سینمای خانگی و ساندبار سامسونگ از فروشگاه ...






ساند بار سامسونگ مدل HW-K490 با ظرفیت 300 وات 2 کاناله





ساند بار سامسونگ مدل HW-K490 با ظرفیت 300 وات 2 کاناله. برای نظر دادن ... 300 وات قدرت خروجی. ساب ووفر بی ... به کمک ساندبار خود می‌توانید یک سیستم 4.1 کاناله ایجاد نمایید تا حس صدای فراگیر واقعی را تجربه کنید. ... Bluetooth® Power On.






قیمت و خرید ساندبار HW-K490 سامسونگ SAMSUNG K490





خرید ساندبار سامسونگ HW-K490 با 2.1 کانال صوتی و توان خروجی 300 وات از بانه. بررسی ... ساندبار 2.1 کاناله سامسونگ مدل HW-K490 Samsung HW-K490 2.1CH ...






خرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 - وایت کالا





خرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با کمترین قیمت ، ارسال فوری و رایگان ، بررسی انواع ... مرجع: Samsung HW-K490 Soundbar. 300 وات قدرت خروجی.






سینمای خانگی و ساندبار | باماپی





ساندبار سونی مدل HT-CT790 با توان خروجی 300 وات · اطلاعات بیشتر ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات. اطلاعات بیشتر ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490... - ارزون یاب





2.1 - MP3¡ WMA¡ AAC¡ FLAC¡ WAV¡ OGG - 300وات - 5.3 × 7 × 90.8 سانتي‌متر - 17.9 ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات Samsung HW-K490 ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 - سرای ایرانی





خرید اینترنتی نقد و اقساطی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 و قیمت انواع سینما خانگی و ساندبار از فروشگاه اینترنتی سرای ایرانی. جدیدترین مدل های سینما خانگی و ساندبار با بهترین قیمت در سرای ایرانی. ... توان خروجی, 300 وات. ورودی / خروجی AV.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات - ...





ساندبار‌ «HW-K490» ساخت شرکت «سامسونگ» یکی از مدل‌های قدرتمند این شرکت محسوب می‌شود که در مشخصات فنی خود موارد قابل‌توجهی را همراه دارد. این ساندبار که از ...






ساندبار و سینمای خانگی سامسونگ فروشگاه لوازم خانگی ...





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات. 2,330,000 تومان. فروش ساندبار سامسونگ. افزودن به سبد خرید. افزودن به علاقه مندی ها. اضافه شد! مشاهده لیست ...






Samsung HW-K490 Soundbar - لیست قیمت دات نت ...





دیجی کالا. ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات Samsung HW-K490 Soundbar 300 W. 2,200,000 تومان. توما کالا. ساندبار سامسونگ مدل HW-K490.






سینمای خانگی و ساندبار - نکس بازار





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 واتساندبار‌ «HW-K490» ساخت شرکت «سامسونگ» یکی از ... ساندبار Samsung مدل HW-K390ساندبار «HW-K390» ساخت شرکت «Samsung» یکی از ... آبمیوه گیری گاستروبک 1200 وات مدل 40129.






ساندبار مدل HW-K490 سامسونگ 300وات | فروشگاه اینترنتی ...





ساندبار مدل HW-K490 سامسونگ 300وات ایجاد سیستم صوتی فراگیر به صورت بی‌سیم کیت فراگیر بی‌سیم شما را قادر می‌سازد که بدون نیاز به سیم‌های مزاحم، سیستم ...






راهنمای خرید سینمای خانگی و ساندبار به همراه قیمت روز و خرید ...





جزئیات بیشتر. ۲ ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ..... ندارد. جزئیات بیشتر. ۱۱ سینمای خانگی کونکورد پلاس مدل M519 توان خروجی 300وات ...






ساندبار سامسونگ (SAMSUNG) مدل HW-K490 - کالاپای





ساندبار سامسونگ (SAMSUNG) مدل HW-K490 ... صوتی و تصویری: سینمای خانگی; نوع: ساندبار; برند: سامسونگ; مدل: HWK490; توان خروجی: 300 وات; بلوتوث: دارد ...






SAMSUNG IRANI – Telegram





جاروبرقی سامسونگ کیسه ای 1800 وات - جاروبرقی سامسونگ مدل کوئین 18 QUEEN ... قیمت ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 -ساندبار سامسونگ - خرید آنلاین ساندبار سامسونگ مدل ... ساندبار K490 سامسونگ با قدرت خروجی 300 وات، و سیستم 2 کاناله صدایی .... بنابراین به راحتی می توان آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سپس به محل مربوطه ...






فروشگاه مرکزی سامسونگ,سینما خانگی و ساندبار سامسونگ ...





سینما خانگی D5550 سامسونگ سینمای خانگی با قابلیت پخ.. مبنی بر 12 نظر ... سینما خانگی HT-F356K سامسونگ توان خروجی 330 (وات) سی.. مبنی بر 4 نظر ... ساندبار HW-J6060 سامسونگ صدای خروجی 300 وات کانال پ.. مبنی بر 5 نظر ... ساندبار K490 سامسونگ ... اسپیکر بی سیم مدل R6 سامسونگ صدای خروجی : اتصال به .






دیجی آنلاین-قیمت به روز خرید و فروش ساند بار





ساند بار Panasonic ساندبار مدل SC-HTB488 با توان خروجی 200 وات Panasonic ساندبار مدل ... ساند بار Samsung HW-K490-300 W 2.1 Ch Flat Soundbar Samsung ...






مقایسه و قیمت خرید سینمای خانگی و ساندبار [31 مدل پر فروش ...





۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات. ابعاد. ابعاد ساب ووفر ... سینمای خانگی کنکورد پلاس مدل TH-M300. ابعاد. ابعاد اسپیکر جلو.






فروشگاه لوازم خانگی دیجی هایپر | محصولات با برچسب ...





ساندبار سامسونگ مدل HW-K390 با توان خروجی 130 وات. Samsung ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات. Samsung HW-K490 Soundbar 300 W.






ساندبار HW-K490 سامسونگ | - فروشگاه آنلاین سامسونگ





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی ۳۰۰ وات ... این ساندبار که از سیستم صوتی ۲٫۱ کاناله بهره می‌برد، قادر است با دو اسپیکر استریو و یک ساب‌ووفر ...






خرید ساندبار سامسونگ 300 وات مدل HW - K490 | بهین دیجیتال





ساندبار سامسونگ 300 وات مدل HW-K490 عرضه شده در فروشگاه اینترنتی بهین دیجیتال با ضمانت نامه سام سرویس میباشد و چنانچه نیاز به این ساندبار سامسونگ K490 ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات - ...





Samsung HW-K490 Soundbar 300 W با بهترین قیمتهای روز بازار در اختیار شما قرار گرفته است. جهت خرید آنلاین ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی ...






مشخصات - قیمت و خرید ساندبار سامسونگ HW-K490





خرید ساندبار سامسونگ HW-K490 با قیمت فروش مناسب در فروشگاه اینترنتی شیلاک ... ساندبار‌ مدل HW-K490 محصولی از شرکت سامسونگ است. ... این ساندبار به صورت بی‌سیم به تلویزیون متصل می‌شود و شما می‌توانید از صدای خروجی 300 وات این ... ساندبار مذکور دارای رنگ مشکی بوده و می تواند ترکیب مناسبی با تلویزیون های سیاه ...






یمت ساندبار بلوتوث 2.1 کاناله سامسونگ 300 وات HW-K490 - ...





ساندبار بلوتوث سامسونگ HW-K490 300W 2.1CH ساندبار بلوتوث سامسونگ ... ساندبار بلوتوث سامسونگ مدل HW-K490 دارای فرمت های صوتی AAC , FLAC , MP3 , OGG , WAV , WMA بوده و از 2.1 کانال و توان خروجی 300 وات برخوردار است. ... Sound expansion، قابلیت 3D Video Pass، قابلیت روشن ‌شدن با تلفن‌ همراه و حالت‌های صدای ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-k490 - شامخ کالا





300 وات قدرت خروجی ساب ووفر بی سیم اتصال بلوتوث با تمامی دستگاه ها قابلیت Dolby 2CH. ... Soundbar HW-k490 ... ساندبار سامسونگ مدل Soundbar HW-k590 ... Bluetooth® Power On: اکنون این قابلیت را دارید که پس از روشن کردن سیستم ...






ساندبار - کوچه‌تک





در ادامه با کوچه‌تک همراه باشید... ... برچسب‌هابازار, بهترین, تلویزیون, خرید, راهنمای خرید, ساندبار. موزیک واقعا ... اگر نمی‌خواهید برای تجربه‌ی کیفیت بالای موسیقی زیاد خرج کنید، حتما این مدل را در سبد خرید خود بگنجانید. توان خروجی 40 وات و بدین صورت، می‌تواند کاربر را راضی کند و کمی او را به وجد بیاورد. ... سامسونگ HW-K490.






فروش اقساطی سينماي خانگي و ساندبار





خريد و فروش اقساطي سينماي خانگي و ساندبار با شرايط آسان و راحت قسطي و قيمت مناسب بدون نياز ... سامسونگ اچ دبلیو-جی7591آر ساند بار 320 وات ... Samsung HW-K490 Soundbar 300 W ... سونی سينماي خانگي مدل ان 9200 با توان خروجی 1200 وات.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 | فروشگاه اینترنتی آراد موبایل





لوازم خانگی سامسونگ ، مناسب ترین قیمت لوازم خانگی ، ساند بار سامسونگ مدل HW-K490 ، قیمت ساندبار سامسونگ ، قیمت چندرسانه ای سامسونگ . ... اعتماد الکترونیک 2 ستاره; تضمین اصالت و سلامت فیزیکی دستگاه; ارسال با پیک موتوری ویژه شهر تهران ... ورودی صدای اپتیکال. توان خروجی. 300 وات. وای فای. دارد. بلوتوث. دارد. اقلام همراه.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 – فروشگاه اینترنتی کالا برند





Samsung HW-K490 Soundbar 300 W ... ساندبار‌ «HW-K490» ساخت شرکت «سامسونگ» یکی از مدل‌های قدرتمند این شرکت محسوب می‌شود ... شش حالت صدا برای این سیستم در ‌نظر گرفته ‌شده است که با استفاده از آن‌ها کاربر می‌تواند صدای خروجی را بر‌اساس ... فرمت های صوتی. AAC , FLAC , MP3 , OGG , WAV , WMA. توان خروجی. 300 وات.






خروجی خرد کردن تلفن همراه - quarry





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات Samsung HW .برای مثال می‌تواند با استفاده از تلفن همراه، این دستگاه را از حالت خاموش به حالت روشن درآورد.






#ساندبار Hashtag On Instagram - Insta Stalker - iStalker.org





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات 12ماه/166,000 تومان ... ساندبار منحنی سامسونگ 320 وات بی سیم با ساندبار سامسونگ، صدای تلویزیون را به.






سینما خانگی - فروشگاه ای تی مال





سینما خانگی|فروش انواع مدل سینما خانگی|فروش سنما خانگی|خرید انواع سینما خانگی|خرید sdklh ohk'd. ... ساندبار سامسونگ HW-K490 با توان خروجی 300 وات. 0.0.






ساندبار سامسونگ 450 وات Samsung HW-MS750 Sound+ ...







رتبه: ۱۰۰% - ‏ ۱ مرورنمایندگی رسمی سامسونگ با همکاری سایت رسمی سامسونگ و شرکت سامسونگ فروش ساندبار سامسونگ 450 وات مدل hw-ms750 با گارانتی و قیمت ... سایر اتصالات, ANYNET/HDMI-CECااتصالات, Auto Power Link, بلوتوث - پخش فایل های ... ساندبار سامسونگ 300 وات Samsung HW-K490 Wireless Soundbar with Wireless Subwoofer.





Samsung HW-K490 Soundbar فروشندگان و قیمت ساندبار





Samsung HW-K490 Soundbar فروشندگان و قیمت ساندبار. ... ساندبار منحنی سامسونگ 300 وات بی سیم Samsung HW-J6090R Curved Wireless Soundbar.






مشخصات، قیمت و خرید بلندگو یاماها مدل NS-P51 | دیجی‌کالا





خرید اینترنتی بلندگو یاماها مدل NS-P51 و قیمت انواع سینمای خانگی و ساندبار یاماها از فروشگاه آنلاین ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات ...





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات Samsung HW-K490 Soundbar 300 W نام فروشنده: پخش آسیکو براي دريافت اطلاعات بيشتر از اين کالا به ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات | | اینمال





ساندبار‌ «HW-K490» ساخت شرکت «سامسونگ» یکی از مدل‌های قدرتمند این شرکت محسوب می‌شود که در مشخصات فنی خود موارد قابل‌توجهی را همراه دارد. این ساندبار که از ...






مشخصات، قیمت و خرید ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 قیمت ...





خرید اینترنتی ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات و قیمت انواع سینمای خانگی و ساندبار سامسونگ از فروشگاه آنلاین SamTVs. جدیدترین مدل‌های ...






بلندگوی خطی ساندبار سامسونگ مدل Samsung HW-K490 ...





علت خرید زیاد بلندگوی خطی ساندبار سامسونگ مدل Samsung HW-K490 Soundbar ... و سینما خانگی اقدام کرده اند که از جمله معروفترین آنها می توان به سامسونگ و ال جی اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از مدل های جدید ساندبار سال 2016 - 2017 که محصول شرکت سامسونگ است آشنا کنیم. ... قدرت خروجی صدا : 300 وات.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 | فروشگاه اینترنتی نواکالا





2.1. توان خروجی. 300 وات. خروجی کامپوزیت تصویر. ندارد. خروجی HDMI. دارد. درگاه USB. دارد ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K590 3,150,000 تومان 2,930,000 تومان.






ساندبار سامسونگ مدل HW-K390 با توان خروجی 130 وات





ساندبار «HW-K390» ساخت شرکت «Samsung» یکی از محصولات میان‌رده‌ی این شرکت در زمینه‌ی تولید سیستم‌های صوتی ساندبار به‌شمار می‌آید. این ساندبار از سیستم ...






مشخصات، قیمت و خرید ساندبار 300 وات سامسونگ مدل HW ...





مشخصات فنی - Samsung 300 Watt Soundbar را بررسی و مقایسه کنید و خرید اینترنتی خود را با بهترین ... ساندبار 300 وات سامسونگ مدل HW-K490 ... امکانات صوتی, امکان پخش صدا در حالت‌های مختلف با افکت‌های متنوع ... میزان خروجی صدا, 300 وات ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 19 تير 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • چهارشنبه 01 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • جمعه 27 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1398
  • جمعه 13 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398
  • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 09 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 08 ارديبهشت 1398
  • شنبه 07 ارديبهشت 1398
  • سه شنبه 03 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 29 فروردين 1398
  • دوشنبه 26 فروردين 1398
  • يکشنبه 25 فروردين 1398
  • شنبه 24 فروردين 1398
  • جمعه 23 فروردين 1398
  • پنجشنبه 22 فروردين 1398
  • جمعه 16 فروردين 1398
  • پنجشنبه 15 فروردين 1398
  • سه شنبه 13 فروردين 1398
  • جمعه 09 فروردين 1398
  • پنجشنبه 08 فروردين 1398
  • شنبه 03 فروردين 1398
  • جمعه 02 فروردين 1398
  • چهارشنبه 29 اسفند 1397
  • چهارشنبه 22 اسفند 1397
  • سه شنبه 21 اسفند 1397
  • يکشنبه 19 اسفند 1397
  • شنبه 18 اسفند 1397
  • چهارشنبه 15 اسفند 1397
  • سه شنبه 14 اسفند 1397
  • يکشنبه 12 اسفند 1397
  • شنبه 11 اسفند 1397
  • جمعه 10 اسفند 1397
  • پنجشنبه 09 اسفند 1397
  • سه شنبه 07 اسفند 1397
  • يکشنبه 05 اسفند 1397
  • شنبه 04 اسفند 1397
  • جمعه 03 اسفند 1397
  • سه شنبه 30 بهمن 1397
  • دوشنبه 29 بهمن 1397
  • يکشنبه 28 بهمن 1397
  • جمعه 26 بهمن 1397
  • پنجشنبه 25 بهمن 1397
  • چهارشنبه 24 بهمن 1397
  • سه شنبه 23 بهمن 1397
  • دوشنبه 22 بهمن 1397
  • پنجشنبه 18 بهمن 1397
  • دوشنبه 15 بهمن 1397
  • سه شنبه 09 بهمن 1397
  • دوشنبه 08 بهمن 1397
  • يکشنبه 07 بهمن 1397
  • شنبه 06 بهمن 1397
  • جمعه 05 بهمن 1397
  • پنجشنبه 04 بهمن 1397
  • چهارشنبه 03 بهمن 1397
  • شنبه 01 دی 1397
  • چهارشنبه 28 آذر 1397
  • دوشنبه 26 آذر 1397
  • شنبه 24 آذر 1397
  • جمعه 23 آذر 1397
  • چهارشنبه 21 آذر 1397
  • سه شنبه 13 آذر 1397
  • دوشنبه 12 آذر 1397
  • يکشنبه 11 آذر 1397
  • جمعه 09 آذر 1397
  • چهارشنبه 07 آذر 1397
  • سه شنبه 06 آذر 1397
  • دوشنبه 05 آذر 1397
  • يکشنبه 04 آذر 1397
  • شنبه 03 آذر 1397
  • جمعه 02 آذر 1397
  • پنجشنبه 01 آذر 1397
  • چهارشنبه 30 آبان 1397
  • شنبه 26 آبان 1397
  • جمعه 25 آبان 1397
  • پنجشنبه 24 آبان 1397
  • چهارشنبه 23 آبان 1397
  • سه شنبه 22 آبان 1397
  • دوشنبه 21 آبان 1397
  • يکشنبه 20 آبان 1397
  • شنبه 19 آبان 1397
  • جمعه 18 آبان 1397
  • سه شنبه 15 آبان 1397
  • يکشنبه 13 آبان 1397
  • جمعه 11 آبان 1397